Uudet harrastajat

23.7.2020

Tervetuloa harrastamaan judoa! Mukaan pääset jo 24.8. alkaen. Uusia harrastajia otetaan mukaan syyskuun loppuun saakka ellei ryhmät täyty aiemmin. Aloitamme kauden ulkotreeneillä.

Ilmoittautumiset joko suoraan ryhmän valmentajille tai verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta. Halutessasi voi kokeille lajia pari viikkoa ennen jäsenmaksun maksamista.

Ensimmäisiin harjoituksiin ota mukaan tavallisen sisäliikuntavarustuksen* lisäksi sandaalit käytävällä liikkumista varten, pieni pyyhe jalkojen kuivaamista varten sekä halutessasi juomapullo**.

Ennen harjoituksia jalat ja käden pestään pukuhuoneessa huolellisesti ja kuivataan. Käytävällä liikutaan sandaalit tms. jalassa. Ennen tatamille tuloa laitetaan vielä käsidesiä.

Ryhmät jaetaan taito- ja ikätasonmukaisesti. Ota yhteyttä rohkeasti valmentajiin, jos tarvitset apua ryhmänvalinnassa.

Seuraamme tiivisti THL:n ja Judoliiton ohjeistuksia turvallisen harjoittelun suhteen. Jos haluat välttää lähikontaktia treenikavereiden kanssa, ilmoita siitä valmentajallesi treenien aluksi. Keksitään yhdessä korvaava harjoitus esim. paininukella.

Huom! Tilanne on myös valmentajille uusi, joten joudumme vielä kokeilemaan eri tapoja toteuttaa harjoituksia. Pahoittelemme mahdollista sähläämistä harjoituksissa.

*t-paita ja pitkälahkeiset urheiluun soveltuvat housut riittävät ensimmäisiin harjoituksiin. Koska konttaamme ja möyrimme matossa, parhaat tai lempihousut kannattaa jättää kotiin ettei polviin tule reikiä.

**käytämme juomataukoja lastenharjoituksissa siirtymiin eri harjoituksen osien välillä. Pillimehut tai limpparit jätetään kotiin.