Ryhmät ja hinnasto

Muksujudo (Tauolla kauden 2023-2024)

Muksujudo on tarkoitettu 4-6–vuotiaille liikunnasta kiinnostuneille lapsille. Muksujudossa opetellaan dojokäyttäytymistä, harjoitellaan perusliikuntataitoja kuten kuperkeikkoja, pelataan vahdikkaita pelejä, kisaillaan ja kamppaillaan. Judon lajitekniikka harjoitellaan siellä ja täällä leikinomaisesti.

Vanhemmat voivat jäädä seuraamaan lasten treenejä.

Muksujudoon mahtuu 10 muksua. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjetyksessä.

Alle 11-vuotiaat (U11)

U11 ryhmässä harjoittelevat alakoulun 1-3 luokkalaiset. Harjoitukset koostuvat judon lajitekniikan lisäksi erilaisita peleistä, akrobatialiikkeistä, kisailuista ja tietenkin randorista eli judon otteluharjoituksista tai sparrista.

Halutessaan U11-ryhmäläiset voivat kilpailla 1-3 vuodessa lähialueen kisoissa ja osallistus alueleireille. Ryhmässä painotetaan perustaitojen hankintaan, kaveruutta ja itsensä voittamista.

Alle 11-vuotiaiden ryhmässä on 12 paikkaa ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Alle 13-vuotiaat (U13)

U13 ryhmässä harjoittelevat pääsääntöisesti alakoulun 4-6 luokkalaiset. Ryhmässä käy myös edistyneempi nuorempia harjoittelijoita ja isompia harrastajia.

U13 ryhmässä keskitytään enemmän judon lajitekniikaan ja tempo on vauhdikkaampi kuin U11 ryhmässä. U13 ikäiset voivat halutessaan kilpailla ja leireillä enemmän kuin nuoremmat.

U13 ryhmässä 15 paikkaa ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Yli 13-vuotiaat ja aikuiset

Ryhmässä harjoittelevat sujuvasti niin vasta-alkajat kuin pidempään harrastaneet nuoret sekä varttuneemmat judokat. Harjoitukset on suunniteltu niin, että ne sopivat kaikille. Omaan kuntoa kasvatetaan kuntopiireillä ja haatamme jatkusvasti itseämme uusilla tempuilla ja taidoilla. Judo-osuudessa päivän tekniikkaa muokataan vaikeusasteeltaan kaikille sopivaksi ja harrastajien toiveita kuunnellaan aktiivisesti.

Ryhmän kokoa ei ole rajoitettu ja siihen voi liittyä non-stop periaatteella koska vain. Tule rohkeasti kokeilemaan!

Hinnasto

Kauden 2023-2024 jäsenmaksu on 250,00 € aikuisilta ja 230 € alle 18-vuotiailta. Maksu pitää sisällään seuran jäsenmaksun lisäksi Judoliiton osuuden, jossa mm. vakuutusturva ja oikeus osallistua kilpailuihin ja vyökeisiin.

Muksujudo-ryhmän jäsenmaksu on 200,00 €. Maksu pitää sisällään seuran jäsenmaksu lisäksi Judoliiton osuuden, jossa mm. vakutuusturva.

Muiden (judo)seurojen jäsenten harjoitusmaksu on 30,00 €.

Linkki Judoliiton vakuutusturvaan

Vyökokeet

Keltainen vyö sis. judopassin ja graduointimaksun 75,00 €

Oranssi - sininen vyö 40,00 €

Ruskea 100,00 €

Judopassi yksittäin ostettuna Judoliiton hinnaston mukainen

Vyöt ja judopuvut

Uudet vyöt (hajakokoja) 10,00 €/kpl

Tatamilla on judogikirppis, jossa myynnissä lasten judopukuja 20,00 € /kpl. Maksu käteisellä

Seura tuotteet

Verkkapuvut

• Lapset 25,00 €
  • Aikuiset 30,00 €

Tuulipuvut

• Lapset 30,00 €
  • Aikuiset 35,00 €

T-paidat

• Lapset 5,00 €
  • Aikuiset 10,00 €

Seuratuotteet luovutetaan maksukuittia vastaan. Laskun voit pyytää valmentajalta tai laittaa viestiä Hannalle.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

HARJOITUSAJAT 2021-2022
MAANANTAITIISTAIKESKIVIIKKOTORSTAIPERJANTAI
 17.30–18.15 U11 ja U13

17–18 U11ja U13