Yhteystiedot ja valmentajat

Ketä meitä siellä tatamilla on?

Toni on meidän päävalmentaja ja vastaa aikuisten ryhmän valmennuksesta. Tonilla on VOK 3 tason valmentajakoulutus. Valmentajana Toni nojaa tutkittuun tietoon ja hän on erikoistunut erityisesti valmennuksen ohjelmointiin. Judoa Toni on harrastanut 90-luvulta alkaen ja on menestynyt kilpailija aluetasolla. Tonin lempitekniikoita ovat käsivarsiheitot.

Hanna on lasten ja nuorten vastuuvalmentaja ja muksujudo-ohjaaja. Hannalla on VOK 2-tason valmentajakoulutus. Hanna vastaa pääasiassa myös seuran viestinnästä. Hanna meni judosalille pikkuveljen seuraksi naapurin poikien innoittamana 90-luvun lopulla. Hanna on kansallisen tason tuomari, jonka tavoitteena on päästä tuomaroimaan kansainvälisille tatameille. Hanna tykkää myllätä matossa ja hänen lempiheittoja ovat uhrautumisheitot.

Apuvalmentajat ja -ohjaajat

Markku on aloittanut judon vasta lähes viisikymppisenä. Nyt hän toimii lasten ja nuorten ryhmissä apuvalmentaja. Markulla on vahva kokemus koulutustehtävistä ja hän tuo osaamistaan esiin lapsille sopivilla tavoilla. Markku on suorittanut judon perusteet koulutuksen ja  hän jatkaa judo-opintoja Oppimisen ja ohjaamisen perusteet koulutuksella. Markku ei pidä vatsalihasten tekemisestä, mutta punnertaminen on kivaa!

Junioreiden harjoituksissa pidemmälle pidemmälle edenneet ja isommat juniorit toimivat apuohjaajina harjoituksissa. Päävastuussa harjoituksista on aina täysi-ikäinen koulutettu valmentaja.

Toni TuhkioHanna Tuhkio Juha Kankkunen
Päävalmentaja

Muksujudo

Lasten ja nuorten valmennus

040 770 9191050 521 1279

0400 574 759

Kiinnostuitko judosta tai meidän toiminnasta? Voit ottaa yhteyttä alla olevan lomakkeen avulla.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Kuopion Judokerho Tomodachi

Dojo (käyntiosoite)
Siikaranta 9, Kuopio

Y-tunnus 2073718-1

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.