Kiitos kaudesta 2025–2026!

24.6.2026

Suuri kiitos kaikille harrastajille, valmentajille, vapaaehtoisille sekä muille taustajoukoille kuluneesta judokaudesta!

 

Kauden aikana olemme kokeneet yhdessä hienoja hetkiä tatamilla, haastaneet itseämme ja ennen kaikkea kehittyneet. On ollut ilo seurata, kuinka jokainen on ottanut askelia eteenpäin niin judotaidoissa kuin fyysisessä kunnossakin. Kehitystä ei tapahdu ilman sitoutumista, harjoittelua ja toisten kannustamista – siitä kuuluu kiitos koko Tomodachin yhteisölle.

Vaikka saliharjoitukset jäävät kesätauolle, harjoittelu ei lopu kokonaan. Kesän aikana treenaamme pääasiassa ulkona Puijon maisemissa ja keskitymme erityisesti fyysisen kunnon kehittämiseen. Ulkotreenit ovat avoimia kaikille, ja myös perheenjäsenet ovat lämpimästi tervetulleita mukaan liikkumaan ja viettämään aikaa yhdessä.

Heinäkuussa pidämme mahdollisesti lyhyen tauon ohjatuista harjoituksista, jotta kaikki ehtivät myös levätä ja nauttia kesästä. Tiedotamme tästä tarkemmin myöhemmin.

Palaamme tatamille jälleen elokuun puolivälissä koulujen alettua. Toivottavasti tapaamme silloin yhtä innostuneina kuin ennenkin!

Nauttikaa kesästä, liikkukaa monipuolisesti ja pitäkää huolta itsestänne sekä toisistanne.

Kiitos kaudesta 2025–2026 ja nähdään kesätreeneissä!

Kuopion Judokerho Tomodachi ?